Forbehold og priser

KOLO Nordic forbeholder sig retten til at ændre priser. Ændring af kontingent kan dog kun ændres i forbindelse med ny årlig opkrævning. KOLO Nordic tager forbehold for tryk-/tastefejl.

Abonnementsvilkår

Det er en forudsætning for medlemskabet af  KOLO Nordic, at du tilmelder dig betaling via MobilePay, med mindre andet af aftalt med et medlem af bestyrelsen.

I forbindelse med din første betaling godkender du, at KOLO Nordic fremover må trække pengene på din konto via dit betalingskort, indtil du enten ændrer dit medlemskab eller melder dig ud af KOLO Nordic.

Beløbet du skal betale for medlemskabet af KOLO Nordic trækkes automatisk via MobilePay Subscriptions, medmindre andet er aftalt med et bestyrelsesmedlem.

Du vil senest 7 dage inden hver betaling modtage en email/sms, som fortæller dig hvor meget, du skal betale. Du vil få mulighed for at stoppe betalingen, hvis du ikke ønsker at forlænge dit abonnement

Ved automatisk trækning på betalingskort gemmes dine kortinformationer ikke hos KOLO Nordic, men hos MobilePay.
Kvittering for betaling sendes pr mail. Når du tilmelder dig accepterer du vores vilkår og du stopper abonnement ved at kontakte Foreningen.

Medlemskabet er som udgangspunkt en støtte til foreningen, herunder det økonomiske bidrag. Der følger ikke på nuværende tidspunkt særlige privilegier med medlemskabet udover retten til følelsen af at medvirke til KOLO Nordics fortsatte gode arbejde.

Kvittering

Medlemmet modtager en kvittering ved træk fra betalingskort via e-mail.

Ophør/Opsigelse af medlemsskab

Ønsker du ikke længere medlemsskab af KOLO Nordic, bedes du skrive til bestyrelsen og anmode om udmeldelse. Der vil i forbindelse med udmeldelse ikke blive refunderet betalt kontingent. Du vil efter udmeldelse, ikke længere modtage opkrævninger fra klubben.

Fortrydelsesret

Der er ikke fortrydelsesret. Og der refunderes ikke penge efter tilmelding.

Reklamationsret

Da der ikke er tale om fysiske produkter med ydelser, er du ikke omfattet af en reklamationsret. Du kan dog klage til bestyrelsen, hvis der er omstændigheder, du er uenig i. Alle klager vil blive behandlet i bestyrelsen, hvorefter du vil få en tilbagemelding.